tisdag 19 oktober 2010

Jul på Ikea

I veckan var jag på Ikea med min kusin för att spana in julen. Ikea hade på några ställen förutom i själva julbutiken ställt upp julgranar i deras skyltningar. Det var riktigt härlig att få lite julkänslor!






 Mitt inköp blev en röd kudde med korstygnsbroderi som jag ska ha på min stol i övre hallen i advent och jul!



 Sen slank det ned lite julpapper också såklart. Kusinen köpte fina julkulor.


Det jag tyckte var finast var dock de led upplysta granar i papp som heter Kallt. Jag vet bara inte var jag ska ha dem...




 I morgon bär det av till Ittalas outlet för ryktet går att de plockat fram julen även där...

1 kommentar:

  1. Jättefina granar! Men jag håller med om att det är lite svårt att föreställa sig var de bäst skulle kunna stå.

    SvaraRadera