måndag 8 november 2010

Mera pepparkakor

Som jag skrivit tidigare så gillar jag pepparkakstema och brunt julpynt mm. Har dokumenterat lite här hemma.

Denna korsstygnstavla fick jag av min mammas fastrar Dora och Sara en jul på 70 talet och jag tycker mer och mer om den!

En ljuslykta från Village förra året


Denna julgransmatta har jag köpt på tradera.


Ännu ett tradera fynd, fast fynd kan jag nog inte kalla denna duk för den blev ganska dyr...

Yngsta dottern i sin nya pepparkaksdräkt, observera att även nappen matchar!
Var bara tvungen att testa sandwich pepparkaka...

Barnen med!

Gott tyckte döttrarna men inte sonen som inte gillar pepparkakor alls.

Tradera fynd
Tradera fynd

3 kommentarer:

  1. Den blåa duken; Jag har en likadan fast röd!!!
    SUpersnygga fynd från Tradera.

    SvaraRadera
  2. Vilken söt ljuslykta!

    Glassen har jag inte ätit än, måste nog inhandla den :-)

    SvaraRadera