måndag 29 november 2010

Smaskens


Annikas pepparkaksbrownies! Med tanke på att jag fick tårar i ögonen när jag smakade hennes vanliga brownies för det var så otroligt gott bör jag verkligen testa dessa i år!


 Ett tips i decembertider är att besöka min vän Annikas blogg smaskens. Hon lägger upp ett julrelaterat recept varje dag fram till jul. Hon har även gjort det under två år tidigare så gå in och sök under advent så finns det massor med gott att göra till jul.





Här hittar ni Annikas recept på Världens godaste saffransskorpor med vit choklad. Jag har gjort dem i tre år nu och alla som smakat dem vill ha receptet!

4 kommentarer:

  1. Jag hittade saffransbrownies i Amelia Jul och bakade dessa. Underbart goda!

    SvaraRadera
  2. Hej darling!
    Titta in här (klicka på länken...) och se om du inte kan hitta dig en julig bakgrund. Det har jag gjort!

    SvaraRadera
  3. vilken mysig jul blogg! Dags för jul stämmning.....Vad jag älskar julen :D

    SvaraRadera